10 czerwca 2014

Plans & so on soo on - Kits de Somni color's challenge

Hello! I came to You with work made for color's challenge on Kits de Somni, just see > > here < < what all girls done, woah!
And my work:

I did this scrap very quickly, it probably is my record! ;D
What I used:  Twine+ink Enamel Dots / Studio Calico alphabets / Studio Calico Stickers / Amy Tangerine Stickers / Studio calico washi tapes from monthly kits/ Studio calico rubb-ons / Studio Tekturek Hey Kiddo! & One Way Ticket collection / white gesso, ink, pencil, typewriter.

I returned from the trips, I hadn't a moment of free time to work with the papers, but I hope that tomorrow I can sit down and scrap :) Thank to everyone with whom I had a chance to talk in Scrap Rally in Warsaw! It was fun! :) Take care!
Ewa

5 komentarzy:

  1. świetny kolorystycznie! zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cud nad cudami! te wszystkie barwy ! o rany ! jestem pod ogromnym wrażeniem :D a ja nie moge Cię zaobserwować albo po prostu nie wiem gdzie kliknąć i bardzo mnie to martwi, bo chciałabym móc oglądać wszystkie Twoje cudeńka na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za miłe słowa! :) z boku masz wszystkie linki społecznościowe - osobiście polecam mojego facebooka, starać się będę na bieżąco tam wrzucać moje prace :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Lowe! Ten papierek mam odwage uzywac tylko w dodatkach,a Ty go tak świetnie w calosci ogarnelas. Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne słowa.
    Cudowne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń