13 maja 2013

Blossom

Bywam tutaj z częstotliwością godną podziwu, ale to dlatego, że czas przeciekami przez palce (dosłownie, czas nie papiery). 
Chciałam Was zaprosić w zupełnie nowe miejsce, którego mogę być częścią i bardzo się z tego powodu cieszę :) To miejsce to SCRAP IT NOW :)

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszego bloga. Mam nadzieję, że Scrap It Now przypadnie Wam do gustu i zechcecie pobawić się z nami! :) Zobaczcie jakie piękne prace przygotowały dziewczyny z DT SIN! <3

A ja na pierwszy ogień prezentuję dziś pracę przygotowaną do mapki #01 Noomiy. Myślałam, że połączenie kolorów mnie zabije, ale mam nadzieję, że wybrnęłam z tego z twarzą (chociażby z jakąś torbą na niej ;)


Życzę Wam miłego dnia i mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia :) xoxo!

4 komentarze:

  1. Jest piękny! Nie wiem co chcesz od tych kolorów! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. są kolory z którymi się 'męczę' żółty z zielonym to własnie te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet jesli się "męczysz" to tego nie widać ..... cudne w każdym calu !!!

    OdpowiedzUsuń